If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите
П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?!
Стой далеч от тоя майстор с "петичките"
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Еми май освен да караш едно по едно подред и да провериш всички неща по запалването и горивната система....Иначе горивен регулатор оригинален е над 200 лв,на старо за 20,ако искаш да го смениш за всеки случай виж колегата dani_kucheto. Наистина едва ли само от него ще отказва да запали-моя беше прецакан и смучеше въздух откъм щуцера за вакуумното маркуче,но си палеше и вървеше колата.
Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите
П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?!
колега ходи при истински майстор а не при гаражен!ще те боли главата много и още много ще се изваждаш с кинти по тея майсторчета с петички!
колега ходи при истински майстор а не при гаражен!ще те боли главата много и още много ще се изваждаш с кинти по тея майсторчета с петички!
Да,да кажат тука по-опитните колеги,но аз поне не съм чувал за прескочила ангренажна верига.Ремък да,но верига?!Ми че те я двойна и зъбното колело е с разминаващи се зъби,просто не виждам как ще прескочи...
Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите
П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?!
Да,да кажат тука по-опитните колеги,но аз поне не съм чувал за прескочила ангренажна верига.Ремък да,но верига?!Ми че те я двойна и зъбното колело е с разминаващи се зъби,просто не виждам как ще прескочи...
тука е момента колегите с верижните мотори да вземат при сърце проблема!аз съм с ремък и при мен знам че може да прескочи!
Абе какви пети какви 5 лева... Верижния двигател си има белези на валовете... Тоя маистор много ми е чудно какво ще прави по колата...
А за прескочила верига...
Дописвам си... Верижния двигател е доста кораво нещо принципно а 1.7 доколкото знам аз няма грижи с разпределителните валове (проблем имат 1.8 и 2.0 изяжда се изпускателниа)..
Продължавам да си мисля ,че проблема е с токовете... Собственика да вземе да изключи за тест едната а после другата бобина...
Брачедче,проблема ти може и да е в самия мотроник така,че няма да е лошо да погледнеш и него.Мого често се случва да се прекъсне някое кабелче в куплунга,който влиза в централата.
Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите
П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?!
Ограденото с бяло са ти бобините под тях се намира ето това, имаш две такива, това са ти комутаторите.
Алфа Ромео 155 1.7ТС, 93г. EX
Алфа Ромео 166 2.0ТС, 99г. EX
Алфа Ромео 156 1.9JTD16v, 04г.
Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите
П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?!
И на мен на фиата .. 5-6 вериги ми прескачаха .... аууууппп .... добре че тука намерихме пети за тоя мотор ... че иначе няма зацепване ... а ако си намерите и коленца и лакти за 8 клапана ... право ги пращайте кам нас
Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE
Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите
П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?!
Колега, явно не си на ясно с материята...пети се ползват при центровка на 16 клапанов двигател. Твоя е с 8. Така че, не се доверявай на тоя майстор. Слушай съветите на колегите тук, никой няма да те подведе. И се замисли сериозно за свестен майстор. Успех!
Колегата каза, че от известно време е безработен, такаче предлагам да се съберем събота да речем и да поумуваме. Може да я закачим на виза, да видим дали еку-то ще си каже нещо, да огледаме за прекъснат кабел, за теч на бензин, да изпием по един, чай с коняк/без коняк(кой както иска) и да видим да помогнем на колегата. Аз мога да предложа да бъде в моят двор, имам виза, има място, имам инструменти...
Колегата каза, че от известно време е безработен, такаче предлагам да се съберем събота да речем и да поумуваме. Може да я закачим на виза, да видим дали еку-то ще си каже нещо, да огледаме за прекъснат кабел, за теч на бензин, да изпием по един, чай с коняк/без коняк(кой както иска) и да видим да помогнем на колегата. Аз мога да предложа да бъде в моят двор, имам виза, има място, имам инструменти...
Тва до тук е едно от най-яките и качествени предложения в темата !!! Това точно е духа на собствениците на 155, па нека ни наричат сектанти ...
Ако бях там, щях и аз да дойда ... да пиете един коняк (може и с чай) и заради мене !!!
Колегата каза, че от известно време е безработен, такаче предлагам да се съберем събота да речем и да поумуваме. Може да я закачим на виза, да видим дали еку-то ще си каже нещо, да огледаме за прекъснат кабел, за теч на бензин, да изпием по един, чай с коняк/без коняк(кой както иска) и да видим да помогнем на колегата. Аз мога да предложа да бъде в моят двор, имам виза, има място, имам инструменти...
Ами определено съм навит казвате кога и ще ви донеса 1 тон чай с квото искате само да видиме къф е проблема че ми писва
---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 20:46 ----------
П.С. Когато паля на студен двигател като подавам газ (зада не изгасне) около акумулатора и филтъра се чува силно пукане при подаване на газ ..... никва идея си нямам дано колегата да насрочи ден и час за чай
Comment